15 dec. 2010

Vuxna barn leka bäst.

Har en enorm längtan till att få inreda i huset nu. Klickade mig runt på google idag och hittade fin-fina inredningstips på lekrum. Vi har eventuellt tänkt inreda rummet intill finrummet till ett lekrum, så man kan hålla koll på de små liven när man är i köket.



Pottery barn hade gudomliga ideér, bland annat denna

-->
Denna fina lilla borg var så fin, hittades på minbebis.com och är gjord av en tjej som heter Cecilia, mycket fint namn ;)



Jag blev tok-kär i det här lilla köket som Erica snidat till med hjälp av varor från ikea, vilken människa. Ett riktigt mästerverk. Klicka på bilderna så kommer ni till artiklarna ifrån http://www.minbebis.com/






Finns så mycket fint, det kliar i fingrarna.
Obs! Jag äger inte dessa bilder.

3 kommentarer:

  1. Hej ! Kul att titta in på din blogg :)
    Kan bara säga nu att det köket kommer jag göra i barnrummet här hemma !! Va nära att köpa ett klart (tråkigt) barnkök till jul men nu kom du med min räddning !!! :D
    Hoppas allt är bra med dig..kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Kul att du tittar in. Har haft svårt att komma igång med min blogg sen jag raderade min gamla. Brukar kika in på din också och se vad du har för dig:) Ja visst var det fint, vart får folk allt ifrån? Allt är bra med mig, hoppas allt bara är bra med dig med. Kram

    SvaraRadera
  3. De är bara bra me mig oxå..allt flyter på.
    Jo..det här med bloggandet går i vågor för mig oxå, ibland är det bara tomt i huvet & finns inget att skriva om.
    Köket va ju underbart fint..fattar inte heller vart alla får sina ideér, tur man kan tjuvkika på andras när man ha slut på egna ;)
    Sköt om dig Kram

    SvaraRadera